ბავშვთა განვითარების ცენტრის მიზანია, ბავშვის ჰოლისტური ხედვის დანერგვა, თერაპიების მრავლაფეროვნების მისაწვდომობის გაზრდა
და მშობელთა ემოციურ კეთილდღეობაზე ზრუნვა
განათლება
09/2021 - დღემდე, ვაიოლეტ ოკლანდერის სახელობის გეშტალტ თამაშით თერაპიის ინსტიტუტი, ბავშვთა და მოზარდთა
 გეშტალტ თამაშით ფსიქოთერაპია;
2014 - 2017 ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტი,  მაგისტრის აკადემიური  ხარისხი კლინიკურ ფსიქოლოგიაში.
2010 - 2014 ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტი, ბაკალავრის აკადემიური
 ხარისხი ფსიქოლოგიაში.
სამუშაო გამოცდილება
09.2019 - დღემდე -  ფსიქოკონსულტანტი, ფსიქოთერაპევტი - „ნატა
 მეფარიშვილის ფსიქოლოგიური დახმარების ცენტრი“
09.2020 – 02.2023  - ადრეული განვითარების დენვერის პროგრამის თერაპევტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი
09.2017 – 02.2023 - ტრენერი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტის ტრენინგ ცენტრი
09.2019 – 07.2020 - განვითარების სპეციალისტი  ბავშვის
 განვითარების ინსტიტუტი
07.2016 – 09.2019 - ქცევითი თერაპევტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, აუტიზმის ცენტრი
09.2016 – 09.2017 - ქცევითი თერაპევტი, ბავშვთა და მოზართთა აბილიტაციის ცენტრი „ფაზლი“
ტრენინგები:
06.2022 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი  - „კრიზისული ინტერვენციების მართვა“
19.05.2021 - 23.06.21 - UC Davis Mind Institute, -“Early Start Denver Model ADVANCE online workshop”
07.08.2020 –   UC Davis Mind Institute,  - “Early Start Denver Model INTRODUCTORY online Course” 
15.05.2020 - 16.05.2020 – „აუტიზმის მქონე ბავშვების მშობლების ჩართვა ქცევითი თერაპიის პროცესში, საკომუნიკაციო
 ტექნოლოგიების გამოყენებით“ - ტრენერი ანა ბარქაია - BCBA
02.2020 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი - „სქესობრივი აღზრდა“
11.2019 - 04.2020   - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი,
 ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, შეფასების ინსტრუმენტი - „ ცხოვრებისთვის აუცილებელი - EFL" 
11.2019 - მაკ ჯორჯია - კვების დარღვევები
10.2019 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, შეფასების ინსტრუმენტი - ABLLS-R
07.2019-07.2019 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, ტრევორ ფ. სტროუკის სუპერვიზია აუტიზმის მქონე ბავშებთან ABA-ს ძირითადი პრინციპების გამოყენებაში
06.2019 - მაკ ჯორჯია  - „სენსორული ინტეგრაციის ელემენტები და სენსორული სტიმულაცია“ 
02.2019-02.2019 საქართველოს ქცევის ანალიტიკოსთა ასოციაცია, - „ქცევის ფუნქციური ანალიზის გამოყენების პერსპექტივები“
24.07.2018 – APR გამოყენებითი ფსიქოლოგიის და კვლევის ცენტრი „ქცევის გამოყენებითი ანალიზის სტრატეგიები
 ქცევითი დარღვევების მქონე ბავშვებისთვის“. 
 ტრენერი  -  ბარი პარსონსონი
07.07.2015 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი -  „საბაზისო კურსი ქცევის გამოყენებით ანალიზში“.
 ტრენერები : მერიენ ლ. ჯექსონი -PhD, BCBA-D, ჟანპოლ მოშელა - MA, BCBA
18.05.2015 - 15.07.2015- საქართველოს პორტიჯის ასოციაცია - 
 „ სპეციალური განათლების პედაგოგის როლი სკოლამდელ ინკლუზიურ განათლებაში“
15.07.2013 – 17.07.2013 – ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ახალგაზრდა ფსიქოლოგთა კლუბი, საზაფხულო
 სკოლა -  „ჯგუფური ფსიქოთერაპია“. ტრენერი
 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სრული პროფესორი -  რევაზ კორინთელი
10.02.2013-15.07.2013 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პიროვნული და კომუნიკაციური რესურსების ცენტრი -
 ფსიქოლოგიური სკოლა 2013. დიპლომი - კომუნიკაციის ხელოვნება თერაპიულ დისკურსში
1) გაშლადი ნეირო - ლინგვისტური სტრუქტურის
 კონცეპტი განწყობის ანტროპოლოგიაში და ნარატიულ თერაპიაში; 2) ეპისტოლარული მეთოდები
 კომუნიკაციაში და კონსულტაციაში; 
3) კლიენტცენტრირებული ჯგუფური და ინდივიდუალური ფსიქოკონსულტაციის  საფუძვლები; 
4) პრაქტიკა გეშტალტთერაპიაში, ფსიქოსინთეზში;
 5) ნეირო- ლინგვისტური პროგრამირება კომუნიკაციასა და თერაპიაში.  კურსის ხელმძღვანელი - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პიროვნული და კომუნიკაციური რესურსების ცენტრის დირექტორი - დავით ამირეჯიბი
2/03/2013 - 3/03/2013  - ფსიქოთერაპიისა და პიროვნული ზრდის
 ცენტრი „სტიმული“  - „მასტერკლასი არტ- თერაპიაში“.
