ბავშვთა განვითარების ცენტრის მიზანია, ბავშვის ჰოლისტური ხედვის დანერგვა, თერაპიების მრავლაფეროვნების მისაწვდომობის გაზრდა
და მშობელთა ემოციურ კეთილდღეობაზე ზრუნვა
განათლება
09/2021 - დღემდე, ვაიოლეტ ოკლანდერის სახელობის გეშტალტ თამაშით თერაპიის ინსტიტუტი, ბავშვთა და მოზარდთა
გეშტალტ თამაშით ფსიქოთერაპია;
2014 - 2017 ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტი, მაგისტრის აკადემიური ხარისხი კლინიკურ ფსიქოლოგიაში.
2010 - 2014 ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მეცნიერებათა და ხელოვნების ფაკულტეტი, ბაკალავრის აკადემიური
ხარისხი ფსიქოლოგიაში.
სამუშაო გამოცდილება
09.2019 - დღემდე - ფსიქოკონსულტანტი, ფსიქოთერაპევტი - „ნატა
მეფარიშვილის ფსიქოლოგიური დახმარების ცენტრი“
09.2020 – 02.2023 - ადრეული განვითარების დენვერის პროგრამის თერაპევტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი
09.2017 – 02.2023 - ტრენერი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტის ტრენინგ ცენტრი
09.2019 – 07.2020 - განვითარების სპეციალისტი ბავშვის
განვითარების ინსტიტუტი
07.2016 – 09.2019 - ქცევითი თერაპევტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, აუტიზმის ცენტრი
09.2016 – 09.2017 - ქცევითი თერაპევტი, ბავშვთა და მოზართთა აბილიტაციის ცენტრი „ფაზლი“
ტრენინგები:
06.2022 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი - „კრიზისული ინტერვენციების მართვა“
19.05.2021 - 23.06.21 - UC Davis Mind Institute, -“Early Start Denver Model ADVANCE online workshop”
07.08.2020 – UC Davis Mind Institute, - “Early Start Denver Model INTRODUCTORY online Course”
15.05.2020 - 16.05.2020 – „აუტიზმის მქონე ბავშვების მშობლების ჩართვა ქცევითი თერაპიის პროცესში, საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების გამოყენებით“ - ტრენერი ანა ბარქაია - BCBA
02.2020 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი - „სქესობრივი აღზრდა“
11.2019 - 04.2020 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი,
ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, შეფასების ინსტრუმენტი - „ ცხოვრებისთვის აუცილებელი - EFL"
11.2019 - მაკ ჯორჯია - კვების დარღვევები
10.2019 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, შეფასების ინსტრუმენტი - ABLLS-R
07.2019-07.2019 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი, ტრევორ ფ. სტროუკის სუპერვიზია აუტიზმის მქონე ბავშებთან ABA-ს ძირითადი პრინციპების გამოყენებაში
06.2019 - მაკ ჯორჯია - „სენსორული ინტეგრაციის ელემენტები და სენსორული სტიმულაცია“
02.2019-02.2019 საქართველოს ქცევის ანალიტიკოსთა ასოციაცია, - „ქცევის ფუნქციური ანალიზის გამოყენების პერსპექტივები“
24.07.2018 – APR გამოყენებითი ფსიქოლოგიის და კვლევის ცენტრი „ქცევის გამოყენებითი ანალიზის სტრატეგიები
ქცევითი დარღვევების მქონე ბავშვებისთვის“.
ტრენერი - ბარი პარსონსონი
07.07.2015 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბავშვის განვითარების ინსტიტუტი - „საბაზისო კურსი ქცევის გამოყენებით ანალიზში“.
ტრენერები : მერიენ ლ. ჯექსონი -PhD, BCBA-D, ჟანპოლ მოშელა - MA, BCBA
18.05.2015 - 15.07.2015- საქართველოს პორტიჯის ასოციაცია -
„ სპეციალური განათლების პედაგოგის როლი სკოლამდელ ინკლუზიურ განათლებაში“
15.07.2013 – 17.07.2013 – ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ახალგაზრდა ფსიქოლოგთა კლუბი, საზაფხულო
სკოლა - „ჯგუფური ფსიქოთერაპია“. ტრენერი
- ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის სრული პროფესორი - რევაზ კორინთელი
10.02.2013-15.07.2013 - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პიროვნული და კომუნიკაციური რესურსების ცენტრი -
ფსიქოლოგიური სკოლა 2013. დიპლომი - კომუნიკაციის ხელოვნება თერაპიულ დისკურსში
1) გაშლადი ნეირო - ლინგვისტური სტრუქტურის
კონცეპტი განწყობის ანტროპოლოგიაში და ნარატიულ თერაპიაში; 2) ეპისტოლარული მეთოდები
კომუნიკაციაში და კონსულტაციაში;
3) კლიენტცენტრირებული ჯგუფური და ინდივიდუალური ფსიქოკონსულტაციის საფუძვლები;
4) პრაქტიკა გეშტალტთერაპიაში, ფსიქოსინთეზში;
5) ნეირო- ლინგვისტური პროგრამირება კომუნიკაციასა და თერაპიაში. კურსის ხელმძღვანელი - ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის პიროვნული და კომუნიკაციური რესურსების ცენტრის დირექტორი - დავით ამირეჯიბი
2/03/2013 - 3/03/2013 - ფსიქოთერაპიისა და პიროვნული ზრდის
ცენტრი „სტიმული“ - „მასტერკლასი არტ- თერაპიაში“.